DİLEKÇE İŞLER

23 Ağustos 2019 Cuma

BETA HAN - EMİNÖNÜ


Eminönü’ne gidip de BETA HAN’a gitmeyen var mı? acaba. Yolunuz Eminönü’ne düşerse gidin derim. Bu yıl restore edilmiş. Şöyle bi soluklanıp kahve içersiniz. Yada envai çeşit bitki çaylarından birinin tadına bakarsınız, yanınızda biri de varsa azıcık bi dedikodu da yaparsınız. Kuru Kahveci Mehmet Efendiyi herkes bilir sanırım, işte o sokağa girin hemen solda kalıyor.
Ben gittim, sizin için bir kaç tane de foto çektim. 



Eski ve Yeni halinden karma bir fotoğraf sergisi var.

















Mekanın zemini camdan yapılmış. Yürürken kırılacakmış hissi veriyor. 






4 yorum:

  1. Ne güzel bir yermiş, İstanbul derya-deniz, inşallah burayı da görmek nasip olur. Tam benlik :) cam yer zeminleri beni de yürürken fazlasıyla ürkütüyor farklı bir algı yaratıyor azıcık korkutsada güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekleriz sizi İstanbul'a efendim. Yolunuz Eminönü Mısır Çarşısı civarına düşürse çok güzel olur.

      Sil
  2. Selamlar, Eminönü tarafına geçtiğimde sağda solda gidilmedik yer bırakmamaya çalışıyorum ama Beta Han'a gittiğimi hiç hatırlamıyorum. Aklımda olsun, keşif için güzel bir mekan :) Çok teşekkürler :) Cam zeminde yürümek ilginç bir deneyim olacak...

    YanıtlaSil