DİLEKÇE İŞLER

3 Nisan 2018 Salı

PIERRE LOTI TEPESİ-EYÜP


Eyüp ilçesinin sevilen mekanlarından biri Pierre Loti Tepesi


Ünlü Fransız yazar Pierre Loti'nin adını taşıyan Kahve

PİERRE LOTİ'den Haliç'e kuşbakışı

Pazar günü hava güzeldi, her yerde olduğu gibi bu mekanda tıklım tıklımdı. Siz siz olun eğer mekanın keyfini çıkarmak istiyorsanız hafta içi bir gün gelin derim. O atmosferi içinize çeke çeke manzaranın tadına bakın. Türk kahvenizi yudumlayın.










Ben taaaaa oralara kadar geldim eşe dosta bir şey almadan, alış veriş yapmadan gitmem diyorsanız alın size alternatifler.




Alın size Pierre Loti tepesinin yeni mekanlarından biri Aziyade Restoranttan da birkaç görüntü.

Sabah gelip güzel bir kahvaltı yapıp güne başlayabilirsiniz.








2 yorum:

  1. Seviyorum o tepeyi ama hep hafta içi gittim galiba, çok sakindi. Sadece biraz alakasız bir yerden gitmiştim yol çok uzun gelmişti :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yol için bir çok alternatif var. Yöreyi bilmek lazım.

      Sil