DİLEKÇE İŞLER

22 Ağustos 2013 Perşembe

Tatlı Yiyelim Tatlı Konuşalım

Ülker Hanımeller bisküvisi ile yapılan lezzetli mi lezzetli bir tatlı. Bu lezzetle bizi tanıştıran halet-iruhiyem.blogspot.com un sahibi oldu. Ablasına yaptırıp iş yerine getirmişti.Israrlarımıza dayanamayarak tarifini ablasından öğrenmiş, bize de söyledi. Bana da denemek kaldı.
Tarifi kısaca anlatayım.
2 paket veya daha fazla Ülker Hanımeller bisküvisi alınır. 2 paket krem şanti bir su bardağı süt ile yazırlanır. Yaklaşık 1 su bardağı kadar ılık süt hazırlanır. Bisküviler soğuk sütte ıslatılır içine krem şanti konulur. Daha sonra hindistan cevizine bulanır. Ben biraz beceriksiz olduğum için bu şekle getirebilmek için bayağı uğraştım. Denemenizi tavsiye ederim.

1 yorum:

  1. Merhabalar,
    Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil