DİLEKÇE İŞLER

4 Ekim 2012 Perşembe

TEMBELMİYİM NEYİM BEN?

Evimde kendime ait bir köşe olsun istiyorum. Sadece bana ait. Güzel bir oturma koltuğum olsun, benden başka kimse oturmasın,  hemen yanında küçük bir kitaplık içinde kitaplarım olsun, diğer yanımda bir sehpa veya küçük bir masa üzerinde kuruyemişlerim veya elişi sepetim olsun. Tam karşımda da bir televizyon olsun. Oturduğum yerde canım kitap mı okumak istedi. Yerimden kalkmadan, hemen elimi uzatıp kitabımı alayım, canım televizyon mu seyretmek istedi, hemen kumandaya uzanıp kanalı değiştireyim, televizyon seyretmekten de mi sıkıldım, hemen elimi uzatıp elişimi alıp onu yapayım, canım kuruyemiş mi istedi, hemen elimi uzatıp kuruyemiş kutusunu alıp, çekirdek çitlemeye başlayayım. (Tembelmiyim neyim ben)

2 yorum:

  1. Zaman zaman hepimizin tembellik günleri oluyor.İki pırlantanın varlığı bile kendimizi bir köşeye çekme isteği doğurabilir.Pijamayı beğenmenize sevindim.Biraz eli iğne iplik tutan herkes yapabilir.Denemeniz dileği ile ...şimdilik hoşça kalın.

    YanıtlaSil
  2. Denemeyi düşünüyorum. Pitikareli kumaşları da çok seviyorum. Piyamaya çok yakışıyor. Ben yapamasam bile kesinlikle anneme yaptırmayı düşünüyorum. sevgiyle kalın

    YanıtlaSil